loading...

Thursday 23 February 2017

Filled Under:

Patut Lah Aku Tengok Anak Lelaki Aku Sekarang Ni Lain Macam Dengan Bibik, Aku Pasang CCTV Dalam Bilik Dia Nak Tengok Apa Dia Buat Dengan Bibik Aku, Terkejutnya Aku Bila Rakaman Dia Sedang . . .

Patut Lah Aku Tengok Anak Lelaki Aku Sekarang Ni Lain Macam Dengan Bibik, Aku Pasang CCTV Dalam Bilik Dia Nak Tengok Apa Dia Buat Dengan Bibik Aku,


Pembantu rumah tu ada kelaluan aneh kat rumah, untuk tahu kebenaran, dia letak CCTV kat bilik dia! CCTV rakamkan kelakuan pembantu rumah yang...!! Apa dia mau buat??

Kalau Anda memperhatikan video lain, maka Anda harus WASPADA!! pembantu rumah tangga ini di video satunya lagi terekam kepergok sedang meracuni anak dengan spray pewangi ruangan ketika memberi makan anak majikan disalah satu apartemen di Jakarta. (Video jelasnya lihat di youtube)

Dalam Video ini terlihat pembantu berusaha secara diam diam menyelundupkan pisau ke kamar tanpa sepengetahuan majikam yang sedang memandikan anak di ruang depan (living room). Ketika majikan lengah, pembantu ini diam diam membawa pisau ke kamar majikan dan mengubah arah CCTV kamar. Padahal saat itu anak sulung majikan sedang main main di kamar. 

Pertanyaannya, apa yang terjadi jika majikan menangkap basah pembantu tersebut merubah CCTV ketika sang majikan sedang menggendong bayi 3 bulan dan kakaknya yang masih 16 bulan?

Apa yang akan dilakukan pembantu dengan pisau yang ada di tangannya?

Cerita di video satunya lagi:
Pembantu itu bernama Ros atau Eros dengan no NIK Kab. Garut : 3205364712850001 kelahiran garut 7 Des 1985 ini kepergok majikan yang berada diruangan sebelahnya yang kebetulan mengawasi anaknya melalui CCTV di ruangan karena sebelumnya curiga CCTV di kamarnya bergeser (Lihat video pembantu jahat ubah cctv majikan sambil pegang pisau)

Dapa dilihat tingkah laku dan gerak geriknya di Video yang satunya lagi yang selalu menengok kebelakan seakan-akan waspada jika ada orang yang melihat tindakannya.

Waspada, pembantu ini langsung dipecat ketika kejadian namun tidak dibawa ke kantor polisi. Karena baru ketahuan ybs itu memegang pisau ketika majikan meplayback dari awal kejadian ketika pembantu itu sudah resign.








0 comments:

Post a Comment